خشت اول:باید ها و نبایدهای کودکان 6 تا 9 ساله

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
توجه به ویژگی‌های رشد کودکان دوره ابتدایی دوره ابتدایی کودکی از مهم‌ترین دوره‌های رشد و تحول آدمی است. توحه به ویژگی‌های مختلف رشد کودکان برای معلمان و مربیان بسیار حائز اهمیت است دوره ابتدایی به دو دوره اول و دوم قابل تفکیک است . در دوره ابتدایی کودکان 6 تا 9 ساله در کلاس‌های اول، دوم و سوم قرار می‌گیرند. و دوره دوم شامل کودکان 9 تا 12 ساله است که در کلاس چهارم، پنجم، و اول راهنمایی تحصیل می‌کنند. عوامل زیستی همانند ،می‌توانند باعث تشابه کودکان در بسیاری از موارد شود ولی از آن‌جا که هر فرد ترکیب یگانه‌ای از ژن‌ها را داراست در معرض مجموعه یگانه و خاصی از تجارب قرار می گیرد و به این ترتیب کودکان از یگدیگر متفاوت می شوند گر چه همه کودکان از الگوی رشد یکسانی تبعیت می کنند ولی تفاوت‌های ارثی و تجارب محیطی سبب می‌شود که هر یک منبطق با فردیت خاص خود قدم دراین مراحل بگذارد. مهم‌ترین خصوصیات کودکان دوره ابتدایی را می توان به خصوصیات بدنی، ذهنی، اجتماعی ،اخلاقی و عاطفی دسته‌بندی نمود در این مجموعه مهم‌ترین خصوصیات کودکان دوره ابتدایی را می توان به خصوصیات بدنی، ذهنی، اجتماعی ،اخلاقی و عاطفی کودکان 6 تا 9 ساله و وظایف والدین و مربیان با سرفصل های زیر ارائه شده است. مقدمه یک نگاه متفاوت به رابطه والدین و فرزندان شما و فرزندانتان مهم‌ترین خصوصیات جسمانی ، ذهنی، اجتماعی ،اخلاقی و عاطفی کودکان 6 تا 9 ساله و وظایف والدین و مربیان خصوصیات جسمانی کودکان 6 تا 9 سال خصوصیات ذهنی کودکان 6 تا 9 سال خصوصیات اجتماعی کودکان 6 تا 9 سال خصوصیات اخلاقی کودکان 6 تا 9 سال خصوصیات اخلاقی کودکان 6 تا 9 سال خصوصیات عاطفی کودکان 6 تا 9 سال – باید و نباید های تحصیلی و تربیتی کودکان 6 تا 9 ساله باید اول: ایجاد احساس خوب از مدرسه باید دوم:الگوی ارتباطی مناسب الگوی های تربیتی والدین و فرزندان  1- الگوی تربیتی مبتنی بر عدم محبت و عدم قاطعیت  2- الگوی تربیتی مبتنی بر عدم محبت و قاطعیت  3- الگوی تربیتی مبتنی بر محبت و عدم قاطعیت  4- الگوی تربیتی مبتنی بر محبت و قاطعیت باید سوم: کنترل گر نباشیم  علل مشکلات ارتباطی والدین و فرزندان و راه های بهبود ارتباط هفت عادت مخرب کنترل گری هفت عادت سازنده که باید جایگزین عادات مخرب سازیم  دنیای مطلوب یا یا جهان کیفی راه کنار آمدن یا تغییر دنیای مطلوب فرزندانَ  استفاده از زبان انتخاب  زبان کنترل بیرونی و درونی

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1319 مشاهده

کد فایل:6258

انتشار در:۱۴۰۲/۱۱/۳

حجم فایل ها:6.3 مگابایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 127

فرمت فایل: پاورپوینت


اشتراک گذاری:
 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
دانلود پیش نمایش حجم: 6.3 مگابایت

محصولات مرتبط